ההזדמנות הגדולה של המותגים - גיוון במטאוורס
- Trend Lab by Nathalie Zohar
- 16 בנוב׳ 2022
- זמן קריאה 1 דקות
עודכן: 1 בדצמ׳ 2022
2 מתוך כל 3 "גיימריות" מרגישות חוסר גיוון בייצוג של נשים במשחקי מחשב ו 35% טוענות שההערכה העצמית שלהן נפגעת כשהן רואות חוסר גיוון בדמויות במשחקים. חברת המשחקים Epic Games וחברת הטיפוח Dove- יצאו יחד בקמפיין מקסים לקידום גיוון חברתי של דמויות וירטואליות במשחקי מחשב. אז מה הן עשו? -יצרו בנק דמויות של דמויות נשיות וירטואליות מגוונות
-הדרכות ליוצרים ומעצבים וירטואליים לגבי דימוי גוף -וקידום בחירת דמויות מכל הסוגים ביולי השנה גם Cliniqhe יצאו בקמפיין לגיוון עם A Metaverce more like us זאת בהחלט הזדמנות לקחת את העולם הזה שבו כל כך הרבה צעירות מבלות שעות ולעזור להן לבנות את הדימוי העצמי שלהן נכון ובריא

Comments