top of page
תמונת הסופר/תTrend Lab by Nathalie Zohar

ההזדמנות הגדולה של המותגים - גיוון במטאוורס

עודכן: 1 בדצמ׳ 2022

2 מתוך כל 3 "גיימריות" מרגישות חוסר גיוון בייצוג של נשים במשחקי מחשב ו 35% טוענות שההערכה העצמית שלהן נפגעת כשהן רואות חוסר גיוון בדמויות במשחקים. חברת המשחקים Epic Games וחברת הטיפוח Dove- יצאו יחד בקמפיין מקסים לקידום גיוון חברתי של דמויות וירטואליות במשחקי מחשב. אז מה הן עשו? -יצרו בנק דמויות של דמויות נשיות וירטואליות מגוונות

-הדרכות ליוצרים ומעצבים וירטואליים לגבי דימוי גוף -וקידום בחירת דמויות מכל הסוגים ביולי השנה גם Cliniqhe יצאו בקמפיין לגיוון עם A Metaverce more like us זאת בהחלט הזדמנות לקחת את העולם הזה שבו כל כך הרבה צעירות מבלות שעות ולעזור להן לבנות את הדימוי העצמי שלהן נכון ובריא






Kommentare


bottom of page