ענקית המשחקים רובלוקס מכרה השנה למעלה ממיליארד פרטי אופנה וירטואלית ונראה שהמגמה רק בעליה.
נייק, אדידס, גוצ׳י, באלנסיאגה ועוד מותגים מעצבים קולקציות מותאמות לאווטארים אבל שמעניין זה שגם הקולקציות בעולם הפיזי כבר מושפעות מהעולם הווירטואלי וצעירים בוחרים מה לרכוש לעצמם אחרי שהאווטאר ניסה את הבגד באפליקציות.
מזמינה אתכם לניתוח מגמות אופנה בעולם הווירטואלי כדי להבין לאן התחום המרתק הזה הולך כולל סרטון איך כל הסיפור הזה בעצם עובד.
אם רוצים את הדוח השלם- תכתבו לי
Comments